Sisa – puszysta seniorka szuka sponsora!

Jestem Sisa,  jestem w wieku 15+ i zamieram jeszcze trochę pożyć;) Podobno mam nadwagę, ale nic na to nie poradzę (mam kiepski metabolizm;) – niektórzy lubią grubsze koty;) Kiedyś byłam nędznym chucherkiem, ale mnie uratowali i odkarmili….

Mieszkam w Dt u Magdy i kazali mi wystąpić po prośbie, żeby zbierać na utrzymanie jako kot do adopcji wirtualnej. Trochę mi głupio, ale nie mam wyjścia – muszę przecież  coś  jeść; a  Dt ma tyle kotów pod opieką, że teraz każdy stały rezydent ma zbierać datki. Zatem polecam się i prezentuję swoje wdzięki.

Aha, mam też swoją stronkę na fejsie, bo podobno nieźle PACZE: http://www.facebook.com/FANKOTY

Tu można wpłacać na moje jedzenie

UWAGA NOWY NR KONTA!
Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva!
ul. Kawęczyńska 16 lok. 42 a, 03-772 Warszawa
42 2030 0045 1110 0000 0255 4620 bank BGŻ

tytułem:  darowizna na cele statutowe/Sisa adopcja wirtualna

🙂

Dziękuję!

Dodaj komentarz

Filed under Adopcje wirtualne, Uncategorized

Skomentuj

